søndag 17. mai 2009

Fridager mellom eksamener og oppgaver..pluss forberedelser til Bjørgvin Marknad...Puh!



Puh!
Svær muntlig eksamen overstått og bestått! Ett skritt videre på ferden altså...

Ny skriftlig venter 4.juni..men nå har jeg hatt ett par dager velfortjent fri!

17.mai feiret i dag, gått i hovedprosesjonen i byen med vikingene, tradisjonell moro på skoleplassen, nå skal vi spise rømmegrøt før det blir en tur til sentrum for å se fyrverkeriet. >Tradisjoner alt sammen:)

Neste søndag er det vikingtid på Hordamusset, da finner du oss der... et lite kick off til selveste Bjørgvin Marknad 5.-7. juni.

Busy busy busy bee:)

4 kommentarer:

  1. Hei og takk for kommentar inne hos meg! Vi er praktisk talt naboer også ser jeg;)
    Skal ikke se bort fra at vi tar oss en tur opp igjen:) Takk for informasjonen!

    SvarSlett
  2. hei hei :) jo, vi skal såklart oppom, men vi kommer ikke til å ha bod eller noe sånt. det blir nok heller en dagstur. vi sparer oss til gudvangen :) john håkon og connor kommer visst opp til markedet her også.

    SvarSlett
  3. Nei dessverre, jeg tok nesten ingen bilder den gangen. Hadde så lite batteri. Men vi kommer garantert neste år og da skal jeg ha med ekstra batteri:)

    SvarSlett
  4. hallo der! jeg fant ikke noe mail adr på deg, så jeg prøver her, jeg. det ryktes at du har ask sin røde jakke etter gudvangen, stemmer det? og så har jeg blitt kontaktet av en dame i montreal som er på jakt etter å kjøpe seg et par nålebundne sokker. det overstiger de nåværende evnene mine, dessverre, men jeg lovet å prøve å finne noen som kunne lage til henne. hva med deg? :)

    SvarSlett